Sivukartta  

Lentopalloliitto Valikko
EtusivuKilpailuPelipassitUsein kysytyt kysymykset
Usein kysyttyjä kysymyksiä

Voiko pelipassimaksua korottaa kauden aikana?
Kyllä. Kirjaudu uudelleen Suomisport-palveluun www.suomisport.fi. Kirjaudu kertakäyttöisellä salasanalla.
Järjestelmä tunnistaa edellisen, saman kauden pelipassimaksun ja tarjoaa korotettavia vaihtoehtoja.
Ohje pelipassin korottamiseen. Valitse oikea pelipassi. Korotuksen maksutiedot päivittyvät Suomisportiin välittömästi.

Voinko irtisanoa ostamani pelipassivakuutuksen kauden aikana?
Kyllä.
Sporttiturvan (määräaikainen urheiluvakuutus) irtisanominen tapahtuu tietosuojan takaamiseksi vakuutusten verkkopalvelussa op.fi. Palveluun kirjaudutaan/tunnistaudutaan verkkopankkitunnuksilla. Palvelusta lähetetään verkkoviesti Sporttiturvan irtisanomisesta. Tarvittaessa voi olla yhteydessä OP:n puhelinpalveluun, numeroon
0303 0303, joka palvelee ma-pe klo 8-22.

En saanut Suomisportin vahvistusviestiä pelipassimaksusta, mitä teen?
Voit tarkastella pelipassisi /lisenssisi tilaa kirjautumalla Suomisport-palveluun, www.suomisport.fi
Ongelma tapauksissa, ole yhteydessä pelipassit@lentopalloliitto.fi