EtusivuKilpailuPelipassitSeurakäyttäjän aktivointi ja yhdistäminen seuraan

Seurakäyttäjän aktivointi ja yhdistäminen seuraan

1. Mene osoitteeseen www.suomisport.fi ja klikkaa sisään Suomiportiin.

2. Aloittaksesi tilisi luomisen tai kirjautuaksesi sisään, anna puhelinnumerosi, johon voit vastaanottaa tekstiviestejä tai sähköpostiosoitteesi.

3. Jos käytit puhelinnumeroasi, saat tekstiviestinä kertakäyttöisen kirjautumiskoodin, jonka syöttämällä järjestelmään, voit jatkaa tilisi luomista.

Jos käytit sähköpostiosoitettasi, saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta voit jatkaa tilisi luomista.

4. Anna loput tilin luomiseen tarvittavat tiedot ja klikkaa 'Luo tili*.

5. Luotua tilisi näet oman profiilisi.

6. Ota yhteys Lentopalloliiton lisenssien asiakaspalveluun pelipassit@lentopalloliitto.fi ja kerro rekisteröitymisestä.

7. Yhteydenoton jälkeen Lentopalloliitto toimittaa sinulle allekirjoitettavaksi Suomisportin seurakäyttäjän käyttösopimuksen. Sopimuksen allekirjoituksen jälkeen sinut yhdistetään seuraasi eli sinulle luodaan seurakäyttäjäoikeudet: saat Suomisportista sähköpostiviestin seuratunnuksen aktivoimiseksi ja salasanan määrittämiseksi.

8. Seurakäyttäjänä kirjautuminen tapahtuu kirjautumissivulta linkistä 'Kirjaudu Suomisport-salasanalla (liitto- ja seurakäyttäjät)'. Kirjauduttuasi sisään, päivitä seuran yhteystiedot ja tallenna ne.

Huom. Henkilön tulee olla rekisteröitynyt Suomisport-palveluun, jotta hänet voi kutsua seurakäyttäjäksi

HUOM Seurakäyttäjätunnuksilla ei voi pelaajalle lisätä vakuutusta jo ostettuun lisenssiin/pelilupaan.
Lisätietoja pelipassit@lentopalloliitto.fi