EtusivuKilpailuLisenssitSeurakohtaiset lisenssilistat

Seurakohtainen lisenssipelaajaluettelo

Toimintaohje

Lisenssien tarkistamisessa noudatetaan sekä joukkueiden että erotuomareiden osalta voimassaolevia sarjamääräyksiä.

Ennen jokaista ottelua on erotuomarin ja joukkueiden kapteenien yhdessä tarkistettava, että joukkueen kaikilla pelaajilla on voimassaoleva sarjamääräysten edellyttämä pelaajalisenssi. Tarkistus voi tapahtua esittämällä jonkin seuraavista dokumenteista:

1. Seurakohtainen lisenssipelaajaluettelo

Palvelunkäyttö edellyttää salasanoja. Tunnuspari on tarkoitettu ainoastaan seura- ja joukkueyhdyshenkilöille eikä sitä tule luovuttaa kolmannelle osapuolelle.
Mikäli olet seura- tai joukkueyhdyshenkilö, eikä sinulla ole tunnuksia lisenssilistoihin, ota yhteyttä anita.sandell(at)lentopalloliitto.fi.
Tunnuspari lähetetään sitä tarvitseville henkilöille pelaajalisenssi-infon mukana.

Tulosteet ovat pdf-muodossa ja tuloste on todiste Suomen Lentopalloliiton sarjoissa esiintyvien henkilöiden lisenssien maksusta kaudella 2016-17.

Lisenssilistat ovat turvallisuussyistä luettavissa ja tulostettavissa ainoastaan pdf-tiedostoina. Voit ladata pdf-tiedostojen lataamisen edellyttämän ohjelman tästä.

2. Maksukuitti pelaajalisenssin maksusta

Lisenssin päivittyminen seurakohtaiselle lisenssilistalle vie 2-5 vuorokautta

Pyydämme huomioimaan, että lisenssimaksujen kirjaantuminen vie maksupäivästäja maksajan pankista riippuen 2-5 päivää ennenkuin se näkyy seurakohtaisella lisenssilistalla. Mikäli maksatte lisenssin vain 5 päivää ennen ensimmäistä peliä, suosittelemme varautumaan lisenssinvoimassaolon todistamiseen maksukuitilla.

Seurakohtaiset lisenssilistat päivittyvät aamuöisin.