EtusivuKilpailuLisenssitOhje lisenssien korottamiseen
Ohje lisenssimaksun korottamiseen

1. Mene osoitteeseen www.suomisport.fi ja klikkaa sisään Suomisportiin.

2. Aloittaaksesi tilisi luomisen tai kirjautuaksesi sisään, anna sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi, johon voit vastaanottaa tekstiviestejä. Alaikäisen lapsen huoltaja: käytä omaa yhteystietoasi.

3. Jos käytit sähköpostiosoitettasi, saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta voit jatkaa tilisi luomista. Jos käytit puhelinnumeroasi, saat tekstiviestinä kirjautumiskoodin, jonka syöttämällä voit jatkaa tilisi luomista.

4. Korotettavan lisenssin osto tapahtuu samalla tavalla kuin alkuperäisen lisenssin osto.

5. Aloita osto valitsemalla 'Osta lisenssi'.

6. Valitse oletko ostamassa lisenssiä itsellesi vai huollettavalle lapsellesi. Jos olet ostamassa lisenssiä lapsellesi, pyydetään sinua ensin täyttämään lapsesi tiedot.

7. Hae laji, johon olet ensisijaisesti hankkimassa lisenssiä.

8. Näet valitsemaasi lajiin sinun ikäisellesi liikkujalle myynnissä olevat lisenssit. Valitse haluamasi lisenssi.

9. Valitse lisenssiseurasi.

10. Valitsemasi laji ja lisenssi saattavat vaatia vakuutuksen. Jos näin on, valitse haluamasi vakuutus tai ilmoita, että olet hankkinut vakuutuksen muualta.

11. Varmista vielä yhteenvedosta, että kaikki on kunnossa. Tarvittaessa pääset muuttamaan tekemiäsi valintoja klikkaamalla yhteenvedon kohtia. Kun kaikki on kunnossa, klikkaa 'Hyvältä näyttää, jatketaan maksamaan'. Tämän jälkeen sinua pyydetään vielä täydentämään osoitetietosi, jos niitä ei vielä ole profiilissasi.

12. Valitse haluamasi maksutapa ja siirry suorittamaan maksu.
HUOM Maksun välittäjänä toimii Maksuturva. Jos valitset laskuvaihtoehdon, maksuusi lisätään palvelussa näkyvä laskutuslisä. Valittaessa lasku- tai erämaksuvaihtoehdon, teet laskutussopimuksen Lindorffin ja Maksuturvan kanssa, et Suomen Lentopalloliiton kanssa.

13. Suorita maksu valitsemallasi maksutavalla ja tämän jälkeen palaa myyjän palveluun. Saat ostoksesi maksutiedot sähköpostiisi ja näet ostamasi lisenssin ja vakuutuksen tiedot aina omassa profiilissasi.

Kaikki lisenssit hankitaan Suomisport-palvelun kautta. Lisenssi tulee maksaa (laskuvaihtoehto) ehdottomasti siinä olevaa viitenumeroa käyttäen. Virheellisesti maksettujen lisenssimaksujen (esim ilman viitettä maksetut maksut) korjauksista/palautuksista veloitamme 5 euron käsittelykulut.