EtusivuKilpailuErotuomaritoimintaAluekouluttajat ja nimeäjät

Aluekouluttajat ja nimeäjät

Aluekouluttajat vastaavat 2- ja 3-luokan sekä nuorisotuomarikoulutuksesta, pöytäkirjantäyttökursseista ja tuomareiden nimeämisistä sarjaotteluihin.  Aluekouluttajasi, hänen yhteystietonsa ja vastuualueensa löydät joko erotuomarit.fi -portaalista tai seuraavasta tiedostosta. Osa listalla mainituista henkilöistä ei kouluta vaan ainoastaan nimeää tuomareita.

Aluekouluttajat ja nimeäjät vastuualueineen >>>

Touko- kesäkuussa, ennen sarjakauden alkua tuomarit ilmoittautuvat alueensa kouluttajille lomakkeella, jossa ilmoitetaan mm. tuomarin mahdollisuuksista ja esteistä viheltää pelejä seuraavalla kaudella.

Siirry täyttämään lomake >>>

Yleiset nimeämisohjeet löytyvät liiton sarjamääräysten lopusta, liitteestä 1 ja eri sarjatasoilla vaadittavat tuomarien luokkatasot, määrät sekä tuomarimaksut sarjoittain selviävät liitteestä 2, Nimeämisperusteet ja tuomarikorvaukset, joka on erillinen liite (1.sivulla on aikuisten ja master-sarjojen, 2. sivulla nuorten ohjeet, aukeaa sivun alareunasta).

Sarjamääräykset >>>                        Nimeämisperusteet >>>