EtusivuKilpailuErotuomaritoimintaAluekouluttajat ja nimeäjät

Aluekouluttajat ja nimeäjät

Aluekouluttajat vastaavat 2- ja 3-luokan sekä nuorisotuomarikoulutuksesta, pöytäkirjantäyttökursseista ja tuomareiden nimeämisistä sarjaotteluihin.  Aluekouluttajasi, hänen yhteystietonsa ja vastuualueensa löydät seuraavasta tiedostosta. Osa listalla mainituista henkilöistä ei kouluta vaan ainoastaan nimeää tuomareita. Näet lähimmän aluekouluttajasi myös lentopalloerotuomareiden sivuston kartasta.

Aluekouluttajat ja nimeäjät sekä heidän tehtävänsä

Touko- kesäkuussa, ennen sarjakauden alkua tuomarit ilmoittautuvat alueensa kouluttajille lomakkeella, jossa ilmoitetaan mm. tuomarin mahdollisuuksista ja esteistä viheltää pelejä seuraavalla kaudella.

Siirry täyttämään lomake

Yleiset nimeämisohjeet löytyvät liiton sarjamääräysten lopusta, liitteestä 1 ja eri sarjatasoilla vaadittavat tuomarien luokkatasot, määrät sekä tuomarimaksut sarjoittain selviävät liitteestä 2, Nimeämisperusteet ja tuomarikorvaukset, joka on erillinen liite (1.sivulla on aikuisten ja master-sarjojen, 2. sivulla nuorten ohjeet, aukeaa sivun alareunasta).

Sarjamääräykset                           Nimeämisperusteet