EtusivuBeach volleyUutisia

Beach volley -uutisia

Nurmiselle ja Sirenille 17:s sija Iranista - tavoite täyttyi

22.02.2018 klo 16:04 | Beach volley

Jyrki Nurminen ja Santeri Siren sijoittuivat 17:nneksi Kishin saarella, Iranissa pelattavassa beach volleyn FIVB:n World Tourin kolmen tähden turnauksessa.

Nurminen ja Siren jatkopeleihin Iranissa

21.02.2018 klo 16:02 | Beach volley

Jyrki Nurminen ja Santeri Siren aloittivat mallikkaasti Kishin saarella, Iranissa pelattavan beach volleyn FIVB:n World Tourin kolmen tähden turnauksen.

Nurmisella ja Sirenillä eksoottinen turnauskohde - katso video

20.02.2018 klo 11:23 | Beach volley

Jyrki Nurminen ja Santeri ottivat vuoden ensimmäiset ulkoilmakosketukset beach volley -palloon viikonloppuna Dubaissa, Yhdistyneissä Arabiemiirikunnissa. Sieltä suomalaiskaksikon matka jatkui Persianlahden yli Iranin rannikolla sijaitsevalle eksoottiselle Kishin saarelle, jossa pelataan FIVB:n World Tourin kolmen tähden turnaus.

Liikunnanohjaajan perustutkinto, LPT-Volley Tanhuvaarassa

09.02.2018 klo 21:32 | Beach volley

LPT-Volley on lentopallopainotteinen liikunnanohjaajan perustutkinto. Koulutukseen haetaan yhteishaussa 20.2.-13.3.

Suomalaisparit suoraan pääsarjaan Fort Lauderdalessa

07.02.2018 klo 14:45 | Beach volley

Tiistaina julkaistu beach volleyn FIVB:n World Tourin Fort Lauderdalen viiden tähden Major -turnauksen osanottajalista oli suomalaisittain mieluisaa luettavaa.

Uutisarkisto