EtusivuBeach volleyUutisia

Beach volley -uutisia

Suosikit veivät mestaruudet Salo Openissa

17.06.2018 klo 20:36 | Beach volley

Beach volleyn SM-kiertueen avausosakilpailun mestaruutta juhlivat odotetut parit, kun ykkössijoitettujen voimaan ei kenellekään ollut vastausta. Santeri Siren / Jyrki Nurminen (Team TMR Invest) miehissä sekä Ida Sinisalo / Nette Tuominen (Team Voima) eivät hävinneet turnauksessa erääkään ja molemmat parit paransivat otteitaan koko ajan turnauksen edetessä.

Salo Openin ratkaisupelit livenä Ruudussa

17.06.2018 klo 11:51 | Beach volley

Aikuisten beach volleyn SM-kiertueen avausosakilpailu on täydessä vauhdissa Salon torilla. Sunnuntain ratkaisuottelut näytetään suorana lähetyksenä Ruutu+:n välityksellä.

Suomalais-saksalainen yhteispeli voimaa Salo Openissa

16.06.2018 klo 21:49 | Beach volley

Aurinko helli beach volleyn kauden avausturnauksen ensimmäisenä pelipäivänä Salossa kaikkia aamusta iltaan.

Beach volleyn SM-kiertue käynnistyy Salosta

14.06.2018 klo 10:23 | Beach volley

Tulevana viikonloppuna 15.-17.6. beach volley- tapahtuma Salo Open rantautuu Salon torille. Kesän ensimmäinen aikuisten SM-osakilpailu tarjoaa varmasti jännittävää urheiluviihdettä sekä rentoa biitsihenkistä ohjelmaa otteluiden lomassa sekä iltatapahtumissa.

Prihti / Vuorinen ja Pennanen / Topio U20 EM-biitsille

11.06.2018 klo 09:00 | Beach volley

Vilhelmiina Prihti ja Aliisa Vuorinen (kuvassa) sekä Valtter Pennanen ja Vili Topio on valittu edustamaan Suomea kesä-heinäkuun vaihteessa Anapassa, Venäjällä pelattaviin beach volleyn alle 20-vuotiaiden EM-kisoihin.

Uutisarkisto