EtusivuBeach volleyKansainvälinen toimintaFIVBMM-kisat

MM-kisat 2017

Beach volleyn seuraavat aikuisten MM-kisat järjestetään 28.7. - 6.8.2017 Wienissä, Itävallassa. Karsinta kisoihin alkaa jo syyskuussa Latvian Jurmalassa pelattavassa CEV:n Masters -turnauksessa. Toukokuun loppuun mennessä pelattavien neljän Masters -turnauksen voittajamaat saavat suoran paikan MM-kisoihin. Osanottajat (yhteensä 48 paria/sarja) ratkaistaan seuraavasti:

• 23 FIVB:n Entry rankingin 28.5.2017 mukaan
  • 20 maanosapaikkaa, joista 4 Euroopasta (CEV Masters)
  • 3 villiä korttia
  • 2 järjestäjämaan kiintiöpaikkaa
  • kukin maa saa kuitenkin MM-kisoihin maksimissaan neljä paikkaa. Lisätietoja karsintasysteemistä tästä linkistä.

MM-kisojen nettisivut

Fanimatkalle Wienin MM-kisoihin!

Nyt sinulla on hieno mahdollisuus lähteä Wienin MM-kisoihin katsomaan tätä vauhdikasta lajia viikonlopuksi Lentopalloliiton & Aikamatkojen fanimatkalla! Kaikki majoitusvaihdot sijaitsevat keskustassa, alle viiden kilometrin sisällä Tonavansaarella olevalta peliareenalta.

Voit lähteä penkkiurheilemaan myös ilman aikaisempaa kosketusta lajiin, sillä mukanamme matkustava Eddy Quiñones Vera perehdyttää sinut lajin hienouksiin. Eddyn kanssa keskustelee mielellään myös aiheeseen enemmänkin perehtynyt katsoja, sillä miehellä on pitkä kokemus Lentopalloliitossa nuorten maajoukkueen valmentajana.

Matkapaketit sisältävät sisäänpääsyn eli "Beach Island ID:n" tapahtuma-alueelle koko viikonlopun ajan. Huomaathan, että tämä lipputyyppi ei takaa istumapaikkaa kentän vieressä - istumapaikkoja on rajoitetusti ja ne menevät ensiksi paikalle ehtineille. Lue lisää Aikamatkojen tarjouksista täältä.

Lipunmyyntiin pääset tästä linkistä.

Katso tästä Wienin MM-kisojen esittelyvideo...

MM-kisojen mitalistit kautta aikojen (Wikipedia)