Koulutus

Suomen Lentopalloliitto järjestää monipuolista ohjaaja- ja valmentajakoulutusta.

Koulutustarjonnan alta löydät tarkemmat kuvaukset koulutuksista ja niiden ajankohdista sekä ilmoittautumislinkit.

Näiden lisäksi seura voi tilata itselleen koulutusta.

Suomen Lentopallovalmentajat - lajiyhteisökerhon jäsenet saavat kaikista Lentopalloliiton koulutuksista 10% alennuksen koulutuksen osuudesta. Vuoden 2015 jäsenmaksu Suomen Valmentajien alla toimivaan kerhoon 59 euroa, jolla saat kattavat jäsenedut käyttöösi. Tästä saat lisätietoa kerhostamme!

Lisätietoja koulutuksista saat valmennuspäällikö Pertti Honkaselta
( pertti.honkanen@lentopalloliitto.fi) sekä aluepäälliköiltämme.

TERVETULOA KOULUTUKSIIN!

Uutisia

Kisakalliosta beach volleyn valtakunnallinen valmennuskeskus (26.6.)

Kisakallion Urheiluopisto ja Suomen Lentopalloliitto ovat allekirjoittaneet tänään 5-vuotisen yhteistyösopimuksen, jonka mukaan osapuolet kehittävät yhteisten tavoitteiden mukaisesti suomalaista beach volleyn valmennus- ja kilpailutoimintaa.

Valmentajakoulutuksissa hyvä buumi (24.3.)

Lentopalloliiton II- ja III-tason valmentajakoulutuksissa on tänä vuonna enemmän osallistujia kuin koskaan aiemmin 2000-luvulla.

Lentopallon fyysinen harjoittelu - Pro HVT koulutus Tampereella 15.-17.8.2014 (15.5.2014)

Aikuisten ja nuorten lentopallomaajoukkueissa on useiden vuosien ajan panostettu ammattimaiseen ja yksilölliseen fyysiseen harjoitteluun hyvin tuloksin. Tampereella elokuussa järjestettävä Pro HVT antaa mahdollisuuden tutustua tarkemmin tähän toimintaan niin teoriassa ja kuin käytännössäkin. Koulutus sopii kaikille valmentajille sekä lentopallon fyysisestä harjoittelusta kiinnostuneille.