Koulutus

Suomen Lentopalloliitto järjestää monipuolista ohjaaja- ja valmentajakoulutusta.

Koulutuskalenterista löydät kuluvan vuoden tapahtumat sekä ilmoittautumislinkit. Koulutustarjonnan alta löydät tarkemmat kuvauksen koulutuksista ja niiden ajankohdista.

Näiden lisäksi seura voi tilata itselleen koulutusta. Koulutustarjonnan alta löytyy tarkemmat kuvaukset koulutuksistamme.

Suomen Lentopallovalmentajat - lajiyhteisökerhon jäsenet saavat kaikista Lentopalloliiton koulutuksista 10% alennuksen koulutuksen osuudesta. Vuoden 2015 jäsenmaksu Suomen Valmentajien alla toimivaan kerhoon 61 euroa, jolla saat kattavat jäsenedut käyttöösi. Tästä saat lisätietoa kerhostamme!

Lisätietoja koulutuksista saat valmennuspäällikölta Pertti Honkaselta
( pertti.honkanen@lentopalloliitto.fi) sekä aluepäälliköiltämme.

TERVETULOA KOULUTUKSIIN!

Uutisia

Lentopallon fyysinen harjoittelu - Pro HVT koulutus Tampereella 15.-17.8.2014 (15.5.)

Aikuisten ja nuorten lentopallomaajoukkueissa on useiden vuosien ajan panostettu ammattimaiseen ja yksilölliseen fyysiseen harjoitteluun hyvin tuloksin. Tampereella elokuussa järjestettävä Pro HVT antaa mahdollisuuden tutustua tarkemmin tähän toimintaan niin teoriassa ja kuin käytännössäkin. Koulutus sopii kaikille valmentajille sekä lentopallon fyysisestä harjoittelusta kiinnostuneille.

Hyppely- ja loikkaharjoittelun koulutuskiertue lähti hyvään vauhtiin (19.3.)

Suomen Lentopalloliiton ja Suomen Urheiluliiton yhdessä järjestämä valtakunnallinen hyppely- ja loikkaharjoittelun koulutuskiertue lähti hyvään vauhtiin Helsingin Myllypuron Liikuntamyllyssä pidetyllä tapahtumalla.

Australian U20 poikien maajoukkue Kuortaneella - Suomi voitti kolmannen ja neljännen pelin (8.3.)

Australian U20 poikien maajoukkue on Kuortaneella viikon leirillä ja pelaa Suomen poikia vastaan neljästi. Australian joukkue on noin kuukauden kestävällä valmennusmatkalla ja saapui Kuortaneelle suoraan Japanista ja jatkaa täältä Italiaan.