Yhteistyökumppanit

Lähivakuutus

Lähivakuutus ja Tapiola yhdistyvät uudeksi keskinäiseksi finanssiryhmäksi LähiTapiolaksi. Uusi LähiTapiola on Suomen suurin vahinkovakuuttaja noin 30 prosentin markkinaosuudella. Palvelemme noin 1,5 miljoonaa omistaja-asiakasta yli 350 toimipisteessä. Meillä voit hoitaa helposti kaikki vakuutus- ja pankkiasiasi.

Yhdistymisen jälkeen olemme vieläkin lähempänä asiakkaitamme. Yhdistämme molempien yritysten parhaat puolet, jotta voimme tarjota asiakkaillemme finanssialan parhaan kokonaisuuden. Käytännössä tämä tarkoittaa asioinnin helppoutta, ammattimaista ja paikallista palvelua, hyviä tuotteita ja kilpailukykyisiä hintoja. www.lahitapiola.fi

Fortumin, Suomen Palloliiton ja Suomen Lentopalloliiton yhteisen Fortum Tutor -ohjelman tavoitteena on taata jokaiselle lapselle innostava ja kannustava valmentaja. Lähes 100 tutoria jalkapallossa ja 20 lentopallossa sparraavat juniorivalmentajia antaen heille hyödyllisiä välineitä valmennustyöhön. Ohjelma on tavoittanut jo tuhansia perheitä ja kymmeniä tuhansia lapsia ympäri Suomen ja tuonut peli-iloa lapsille ja lisää harrastajia lajien pariin.

www.fortumtutor.fi ja www.facebook.com/FortumTutor

Sokos Hotels – yksilöllinen monille

Sokos Hotels on tutkimusten mukaan Suomen arvostetuin, luotettavin ja kattavin hotelliketju, johon kuuluu yli 50 hotellia Suomessa, Tallinnassa ja Pietarissa. Hotellit sijaitsevat kaupunkien keskustoissa tai keskellä vapaa-ajankohteita, hyvien liikenneyhteyksien varrella. Sokos Hotellit tarjoavat majoituksen, kokous- ja juhlatilojen sekä hyvän olon palvelujen lisäksi monipuolisia ravintolapalveluita aamiaiselta aina yön pikkutunneille saakka, kätevästi kaikki saman katon alla.

Ihmiset ovat erilaisia. Sen lisäksi yksi ihminen on monta ihmistä. Ja erilaiset ihmiset janoavat erilaisia hotelleja ja hotellikokemuksia. Siksi olemme rakentaneet kolme täysin uutta ja erilaista hotellityyppiä: Original, Break ja Solo.

Original-hotelliin on helppo samaistua, sillä se ymmärtää suomalaista mielenmaisemaa; se ottaa sinut vastaan ihmisenä, ei varausnumerona. Se palvelee, pitää huolta ja välittää – se on sydämellisesti suomalainen.
Break-hotelli on enemmän kuin vain pelkkä hotelli. Se voi olla myös kylpylä tai laskettelukeskus ja se kutsuu puoleensa niin vapaa- kuin työajallakin. Se on paljon kaivattu tauko ja osa rentouttavaa tai aktiivista irtiottoa arjen keskellä. Break on iloa, aikaa ja energiaa: sen tärkein tehtävä on ladata akut – Breakista lähtee aina energisempänä kuin sinne saapuu.
Solo-hotelli on joko klassikko tai syntyy sellaiseksi. Se on paljon muutakin kuin rakennus ja osoite, sillä on ainutlaatuinen luonne ja persoona. Ja mikä tekee Solo-hotellista vielä yksilöllisemmän hotellikokemuksen, on sen aina sydämellinen ja paikallisilla mausteilla personoitu palvelu.

Sokos Hotelleilla on myös vahva asema urheilussa. Sporttiklubimme tarjoa urheiluseuroille tuntuvia etuja ja asiantuntevaa palvelua. Lue lisää: www.sokoshotels.fi/sporttiklubi

Sokos Hotels - Lentopalloliiton virallinen yhteistyökumppani

www.sokoshotels.fi

Trust Kapital Group on kotimainen laskutuksen, perinnän ja maksuvalvonnan palveluihin keskittynyt asiantuntijakonserni. Tarjoamme tehokkaat ratkaisut liiketoiminnan tueksi kassavirran hallinnasta rahankierron nopeuttamiseen ja luotonhallintaan. Monipuolinen palveluvalikoimamme ja nykyaikaiset raportointityökalumme palvelevat kaikenkokoisia yrityksiä ja organisaatioita sekä yksityisellä että julkisella sektorilla.

Konserniin kuuluu emoyhtiön lisäksi Trust Accounts -tilitoimisto, laskusaatavarahoitukseen erikoistunut Trust Finance, liikkeenjohdon konsultointiin keskittyvä Trust Adviser ja lakiasiaintoimisto Trust Legal.

www.trustkapital.fi

Orton Oy on johtava, täysin kotimainen ortopediaan, urheiluvammoihin, tekonivel- ja selkäkirurgiaan sekä kivunhoitoon erikoistunut lääkäriasema, sairaala ja lääkinnällisen kuntoutuksen asiantuntija. Orton tarjoaa kuntoutusta erilaisiin liikkumisen ongelmiin, kipuun ja neurologisiin sairauksiin. Ortonissa on osaaminen urheilijoiden vammojen ja leikkausten jälkeiseen kuntoutukseen. Yrityksen liikevaihto 2014 oli 26 M€, ja henkilöstön määrä 280. Orton Oy:n omistaa 1940 perustettu Invalidisäätiö. www.orton.fi