Yhteistyökumppanit

Lähivakuutus

Lähivakuutus ja Tapiola yhdistyvät uudeksi keskinäiseksi finanssiryhmäksi LähiTapiolaksi. Uusi LähiTapiola on Suomen suurin vahinkovakuuttaja noin 30 prosentin markkinaosuudella. Palvelemme noin 1,5 miljoonaa omistaja-asiakasta yli 350 toimipisteessä. Meillä voit hoitaa helposti kaikki vakuutus- ja pankkiasiasi.

Yhdistymisen jälkeen olemme vieläkin lähempänä asiakkaitamme. Yhdistämme molempien yritysten parhaat puolet, jotta voimme tarjota asiakkaillemme finanssialan parhaan kokonaisuuden. Käytännössä tämä tarkoittaa asioinnin helppoutta, ammattimaista ja paikallista palvelua, hyviä tuotteita ja kilpailukykyisiä hintoja. www.lahitapiola.fi

Sokos Hotellit on Suomen tunnetuin ja kattavin hotelliketju, johon kuuluu yli 50 hotellia Suomessa, Tallinnassa ja Pietarissa. Hotellit sijaitsevat kaupunkien keskustoissa tai keskellä vapaa-ajankohteita, hyvien liikenneyhteyksien varrella. Sokos Hotels –ketju laajenee voimakkaasti myös ulkomaille.

Sokos Hotellit tarjoavat majoituksen, kokouksen ja hyvän olon palvelujen lisäksi monipuolisia ravintolapalveluita aamiaiselta aina yön pikkutunneille saakka, kätevästi saman katon alla. Tunnettuja ravintolaketjuja ovat mm. Fransmanni, Sevilla, Torero, Memphis, Night ja Amarillo. www.sokoshotels.fi

Trust Kapital Group on kotimainen laskutuksen, perinnän ja maksuvalvonnan palveluihin keskittynyt asiantuntijakonserni. Tarjoamme tehokkaat ratkaisut liiketoiminnan tueksi kassavirran hallinnasta rahankierron nopeuttamiseen ja luotonhallintaan. Monipuolinen palveluvalikoimamme ja nykyaikaiset raportointityökalumme palvelevat kaikenkokoisia yrityksiä ja organisaatioita sekä yksityisellä että julkisella sektorilla.

Konserniin kuuluu emoyhtiön lisäksi Trust Accounts -tilitoimisto, laskusaatavarahoitukseen erikoistunut Trust Finance, liikkeenjohdon konsultointiin keskittyvä Trust Adviser ja lakiasiaintoimisto Trust Legal.

www.trustkapital.fi