Liitto

Suomen Lentopalloliitolla on elinvoimaista, tuloksellista paikallista toimintaa toteuttava seuraverkosto. Lentopalloliitto tekee eettisesti kestävää nuorisotyötä, saavuttaa pysyvää menestystä aikuisten huippu- ja kilpaurheilussa sekä tarjoaa laadukasta harrastustoimintaa elämänkaaren eri vaiheisiin. (Lentopalloliiton strategia, hyväksytty 29.11.2009 liittokokouksessa.)

Karkauspäivästä tulee suuri eurooppalainen lentopallopäivä (29.1.)

Karkauspäivä on otettu erityiseksi lentopallon teemapäiväksi, jonka aikana tavoitteena on pelata ennätysmäärä lentopallo-otteluita ympäri Eurooppaa.

Seuraava Kiila ilmestyy 25.2. (19.1.)

Lentopallon ja beach volleyn erikoislehti Kiila ilmestyy seuraavan kerran 25. helmikuuta. Kiila ilmestyy tänä vuonna entiseen tapaan eli neljä kertaa.

Pasi Sydänlammi jatkaa Lentopalloliiton puheenjohtajana (29.11.2015)

Lentopalloliiton Tampereella sunnuntaina kokoontunut liittokokous valitsi yksimielisesti Pasi Sydänlammin jatkamaan liiton puheenjohtajana seuraavat kaksi vuotta.

Ehdollepanotoimikunta esittää Pasi Sydänlammia jatkamaan puheenjohtajana (13.11.2015)

Lentopalloliiton liittovaltuuston nimeämä ehdollepanotoimikunta esittää Pasi Sydänlammia jatkamaan Lentopalloliiton puheenjohtajana seuraavan kaksivuotiskauden. Puheenjohtajan valitsee liittokokous.