Liitto

Suomen Lentopalloliitolla on elinvoimaista, tuloksellista paikallista toimintaa toteuttava seuraverkosto. Lentopalloliitto tekee eettisesti kestävää nuorisotyötä, saavuttaa pysyvää menestystä aikuisten huippu- ja kilpaurheilussa sekä tarjoaa laadukasta harrastustoimintaa elämänkaaren eri vaiheisiin. (Lentopalloliiton strategia, hyväksytty 29.11.2009 liittokokouksessa.)

Keijo Säilynoja Lentopalloliiton toimitusjohtajaksi (1.4.)

Suomen Lentopalloliiton hallitus on nimennyt Lentopalloliiton uudeksi toimitusjohtajaksi espoolaisen Keijo Säilynojan, 45.

Lentopallo on edullinen lasten urheiluharrastus (5.3.)

Lentopallon edullisuus lasten urheiluharrastuksena saa vahvistusta Urheilusanomien tekemässä vertailussa. Urheilusanomien jutussa kerrotaan, että joissain muissa lajeissa kustannukset ovat jo niin suuret, että lasten urheiluharrastus on jouduttu jopa lopettamaan, kun vanhempien tulot eivät enää riittäneet maksuihin.

Lentopalloliiton hallitus nimesi luottamushenkilöryhmät (5.3.)

Lentopalloliiton hallitus päätti kokouksessaan 26.2. liiton 2015 luottamushenkilöryhmät. Niiden toimiaika on 1.3.2015-29.2.2016.

Lentopallo on kolmanneksi kiinnostavin palloilulaji (4.3.)

Lentopallo on suomalaisten mielestä kolmanneksi kiinnostavin palloilulaji jääkiekon ja jalkapallon jälkeen. Tämä selviää helmikuussa tehdystä Sponsor Navigator -haastattelututkimuksesta.