Liitto

Suomen Lentopalloliitolla on elinvoimaista, tuloksellista paikallista toimintaa toteuttava seuraverkosto. Lentopalloliitto tekee eettisesti kestävää nuorisotyötä, saavuttaa pysyvää menestystä aikuisten huippu- ja kilpaurheilussa sekä tarjoaa laadukasta harrastustoimintaa elämänkaaren eri vaiheisiin. (Lentopalloliiton strategia, hyväksytty 29.11.2009 liittokokouksessa.)

Kutsu Suomen Lentopalloliiton ylimääräiseen liittokokoukseen (19.11.)

Lentopalloliiton uudeksi puheenjohtajaksi esitetään Pasi Sydänlammia ja varapuheenjohtajaksi Hannu Takkulaa (18.11.)

Lentopalloliiton liittovaltuuston nimeämä ehdollepanotoimikunta esittää Lentopalloliiton uudeksi puheenjohtajaksi Pasi Sydänlammia ja varapuheenjohtajaksi Hannu Takkulaa.

Tero Auvinen Lentopalloliiton uusi toimitusjohtaja (17.11.)

Lentopalloliiton toimitusjohtaja vaihtuu. Lentopalloliiton hallitus on valinnut uudeksi toimitusjohtajaksi Tero Auvisen.

Ehdollepanotoimikunta kartoittaa ehdokkaita puheenjohtajaksi ja hallituksen jäseniksi (20.10.)

Lentopalloliiton liittovaltuuston kevätkokouksessaan valitsema ehdollepanotoimikunta valmistelee marraskuun lopussa liittokokouksessa ja liittovaltuustossa tehtäviä henkilövalintoja.