Liitto

Suomen Lentopalloliitolla on elinvoimaista, tuloksellista paikallista toimintaa toteuttava seuraverkosto. Lentopalloliitto tekee eettisesti kestävää nuorisotyötä, saavuttaa pysyvää menestystä aikuisten huippu- ja kilpaurheilussa sekä tarjoaa laadukasta harrastustoimintaa elämänkaaren eri vaiheisiin. (Lentopalloliiton strategia, hyväksytty 29.11.2009 liittokokouksessa.)

Pasi Sydänlammi valittiin Lentopalloliiton puheenjohtajaksi (30.11.)

Lentopalloliiton uudeksi puheenjohtajaksi valittiin sunnuntaina Tampereella yksimielisesti Pasi Sydänlammi Seinäjoelta. Liiton varapuheenjohtajaksi valittiin samoin yksimielisesti oululainen Hannu Takkula.

Lentopalloliiton uudeksi puheenjohtajaksi esitetään Pasi Sydänlammia ja varapuheenjohtajaksi Hannu Takkulaa (26.11.)

Lentopalloliiton liittovaltuuston nimeämä ehdollepanotoimikunta esittää Lentopalloliiton uudeksi puheenjohtajaksi Pasi Sydänlammia ja varapuheenjohtajaksi Hannu Takkulaa.

Ehdollepanotoimikunta nimesi ehdokkaansa Lentopalloliiton hallitukseen (25.11.)

Lentopalloliiton liittovaltuuston nimeämä ehdollepanotoimikunta on nimennyt ehdokkaansa liiton hallitukseen. Valinnat tekee sunnuntaina 30.11. Tampereella kokoontuva liittovaltuusto.

Kutsu Suomen Lentopalloliiton ylimääräiseen liittokokoukseen (19.11.)