Tulospalvelu

PÄÄSET TULOSPALVELUSIVUILLE TÄSTÄ LINKISTÄ >>>

Aiempien kausien tulokset  löytyvät kausittain tältä sivulta.  Alueiden sarjoihin pääset valitsemalla ensimmäisestä alasvetovalikosta haluamasi alueen.

Ohje 1-sarjan seuroille tulosten päivittämisestä teksti-tv:lle

Kotijoukkue vastaa tuloksen ilmoittamisesta jokaisen erän jälkeen ja ottelun päätyttyä lentopalloliiton tulospalvelun hoitajille, jotka päivittävät tulokset Ylen Teksti-TV:n ruudulle ja myös lähettävät tulokset ja sarjataulukot Suomen Tietotoimistolle, joka levittää ne kaikkiin muihin tiedotusvälineisiin.

Malli: Kotijoukkue-Vierasjoukkue 25-15, seuraava eli toinen erä 25-15, 25-19 jne.

TULOSTIEDOTUS

Tiedottaminen LENTOPALLON TULOSPALVELUUN
Kaikissa sarjoissa kotijoukkue ja ottelun päätuomari vastaavat siitä, että ottelun lopputulos ilmoitetaan  sähköpostilla reaaliaikaiseen Lentopalloliiton sarjanhallintaohjelman tulospalveluun.
Tuloksia EI VOI lähettää enää tekstiviestillä!

Mestaruusliiga
Järjestävän seuran tilastovastaava vastaa tuloksen ilmoittamisesta johtavan joukkueen saavutettua viidellä jaollisen pistemäärän sekä ottelun päätyttyä, sekä paras pisteidentekijä LENTOPALLON TULOSSEURANTAAN.

1 –sarjat
Järjestävän seuran tilastovastaava vastaa tuloksen ilmoittamisesta jokaisen erän jälkeen sekä ottelun päätyttyä LENTOPALLON TULOSSEURANTAAN.

Tulosten päivittäminen teksti-tv:lle

Kotijoukkue lähettää jokaisen erän jälkeen tuloksen tekstiviestillä numeroon 0400 60 30 69.

2 –sarjat ja M3 –sarja
Kotijoukkue ja päätuomari vastaavat yhdessä siitä, että tulos ilmoitetaan sähköpostilla välittömästi ottelun päätyttyä reaaliaikaiseen TULOSPALVELUUN.

Tuomarin lähettämästä tuloslähetyksestä ei peritä erillistä maksua.

Laiminlyödystä tai myöhään ilmoitetusta ottelutuloksesta voidaan rangaista seuraa sarjamääräysten mukaisella sakolla. Sakot määrää Liiton järjestämissä sarjoissa Liiton Kilpailuryhmä ja alueiden sarjoissa alueen kilpailuryhmä tai sarjavastaava.

Tulostiedotusten puhelinnumerot (vain liigat ja 1-sarjat)
LENTOPALLON TULOSSEURANTA              0400 60 30 69
TEKSTI‑TV                                                          09 148 045 97  tai  09 148 045 99

Tulokset sähköpostilla reaaliaikaiseen sarjanhallintaohjelman TULOSPALVELUUN (kaikki sarjat)
email:      tulokset@lahtis-enterprises.com

Edellä lueteltujen tulostiedotusten lisäksi on ottelutulos ilmoitettava myös paikallislehdistölle.

Edellisten kausien tulokset löydät tästä:

2012-13 tulokset,               2011-12 tulokset,               2010-11 tulokset,

2009-10 tulokset,               2008-09 tulokset