Lisenssit

Lisenssit maksetaan Suomen Lentopalloliiton tilille
(muista käyttää lisenssiä maksaessasi viitenumeroa)

IBAN: FI80 2199 1800 1560 15
BIC: NDEAFIHH

Verkko-oston ja jäsenpalvelun kirjautumistunnukset

Sportti-id (henkilön numeraalinen tunniste rekisterissä) ja salasana

Kun asioit ensimmäisen kerran lisenssin verkko-ostossa, sinulle lähetetään Sportti-id ja salasana, mikäli olet lisännyt sähköpostiosoitteesi tietojen syötön yhteydessä. Jos olet jo kerran saanut tunnukset, niitä ei lähetetä automaattisesti uudestaan. Jos olet unohtanut/hukannut tunnukset, voit tilata ne henkilötunnuksellasi verkko-oston kirjautumislinkistä, "Unohditko salasanasi" -toiminnolla.

Mihin tunnukset oikeuttavat?

Tunnuksella pääset kirjautumaan lisenssin verkko-ostoon, joka on Sporttirekisterin yhteydessä toimiva erillinen lisenssin ostopalvelu. Verkko-ostossa on reaaliaikainen yhteys Sporttirekisteriin, joten palvelun kautta näet Sporttirekisterissä olevat perustietosi ja pystyt tarkistamaan voimassa olevan lisenssin (ei kuitenkaan lisenssikuitin/-todistuksen tulostamista). Tunnusten avulla on myös mahdollista vaihtaa lisenssiä (lisenssien automaattikorotus).

Lisenssin automaattikorotus
Jos kauden aikana lisenssiä joudutaan korottamaan esim sarjatason muutoksen takia, käytetään tätä vaihtoehtoa. Mennään normaalisti lisenssien verkko-ostopalveluun ja yhteystietojen päivittämisen jälkeen, seuraavalla sivulla näkyy mikä lisenssi on jo maksettu ja sivulla olevasta pudotusvalikosta käy ilmi, mihin lisenssiin jo maksetun lisenssin voi korottaa. Valitse oikea lisenssi ja palvelu muodostaa automaattisesti oikea suuruisen laskun (lisenssimaksujen välinen erotus).

Tunnuksilla pääset kirjautumaan myös Sporttirekisterin uuteen jäsenpalveluun.
Käyttäjä voi nyt itse tarkistaa mitä yhteystietoja hänestä on rekisteriin tallennettu ja myös itse päivittää muutokset omiin yhteystietoihinsa. Omat tiedot pystyy päivittämään, mutta tietoja ei voi itse poistaa.

Palveluun pääsee klikkaamalla jäsenpalvelut Kirjautuminen tapahtuu omalla Sportti-ID'llä ja salasanalla. Unohtuneen tai entuudestaan tuntemattoman salasanan saa lisenssin verkko-ostopalvelusta; kirjaudu linkkiä painamalla, 'unohditko salasanasi' linkistä, mutta vaatii, että henkilöllä on Sporttirekisterissä sähköpostiosoite.

Tällä hetkellä Sporttirekisterin jäsenpalvelussa henkilö voi omien tietojensa lisäksi nähdä lisenssinsä, korttinsa ja esim mahdolliset erilaiset tehtävät seurassa (mitkä on liittoon ilmoitettu).