Aikuisten sarjat

Ilmoittautumiset kauden 2015-16 liiton sarjoihin

Miesten ja naisten 1-sarjojen ilmoittautuminen on päättynyt 25.5. ja sarjojen lohkot löytyvät 1-sarjojen sivulta.  2-sarjojen sekä miesten 3-sarjan  ilmoittautuminen tulee tehdä 20.8.2015 mennessä.  Ilmoittaja saa lomakkeen lähetettyään sähköpostiinsa viitenumerollisen laskun, jonka eräpäivä on teknisistä syistä HETI mutta se tulee maksaa viitenumeroa käyttäen ko. sarjan ilmoittautumispäivään mennessä.  Sen jälkeen maksettaessa hintaan lisätään 10% joka kuukausi.
Sarjamaksut löytyvät kunkin sarjan omilta sivuilta.

Siirry täyttämään ILMOITTAUTUMISLOMAKE >>>

HUOM.  Täytä sekä seura- että joukkuetiedot, muuten lomake ei päivity, eikä ilmoittautuminen tule perille.

Lentopalloliitto ja liiton alueet järjestävät sarjatoimintaa kuudella eri sarjatasolla.
Liitto vastaa miesten liiga-3- sekä naisten liiga-2 -sarjoista. Liiton alueet vastaavat miesten 4-5- sekä naisten 3-4 -sarjoista. Alueet vastaavat myös puulaaki- ja harrastelentopallon kilpasarjoista.

Sarjapaikan hakeminen

Miesten ja naisten 1-sarjoihin paikka tulee lunastaa pelaamalla tai sarjamääräysten edellyttämällä sarjapaikan siirrolla. Näiden lisäksi Kilpailuryhmä voi perustellusta hakemuksesta myöntää paikan 1-sarjaan. Muihin liiton sarjoihin voi hakea erillisellä sarjapaikkahakemuksella ja ilmoittautumalla suoraan sarjaan (M2-3 ja N2).

Siirry täyttämään sarjapaikkahakemus >>>

Sarjapaikasta luopuminen

Joukkueen katsotaan luopuvan sarjasta mikäli se jättää yhdenkin pelin pelaamatta (lukuunottamatta sarjamääräykset 5.1.)  Luopumisesta on aina ilmoitettava kirjallisesti.

Siirry täyttämään luopumisilmoitus >>>