Aikuisten sarjat

Ilmoittautuminen kauden 2014-15 sarjoihin 24.8. mennessä

Miesten ja naisten 2-sarjojen sekä miesten 3-sarjan  ilmoittautuminen tulee tehdä sarjamääräyksistä poiketen 24.8.2014 mennessä.  Ilmoittaja saa lomakkeen lähetettyään sähköpostiinsa viitenumerollisen laskun, joka tulee maksaa viitenumeroa käyttäen 31.8.2014 mennessä.  Sen jälkeen maksettaessa hintaan lisätään 10% joka kuukausi.

Siirry täyttämään ILMOITTAUTUMISLOMAKE >>>

HUOM.  Täytä sekä seura- että joukkuetiedot, muuten lomake ei päivity, eikä ilmoittautuminen tule perille.

Lentopalloliitto ja liiton alueet järjestävät sarjatoimintaa kuudella eri sarjatasolla.
Liitto vastaa miesten liiga-3- sekä naisten liiga-2 -sarjoista. Liiton alueet vastaavat miesten 4-5- sekä naisten 3-4 -sarjoista. Alueet vastaavat myös puulaaki- ja harrastelentopallon kilpasarjoista.

Sarjapaikan hakeminen

Miesten ja naisten 1-sarjoihin paikka tulee lunastaa pelaamalla tai sarjamääräysten edellyttämällä sarjapaikan siirrolla. Muihin liiton sarjoihin voi hakea erillisellä sarjapaikkahakemuksella ja ilmoittautumalla suoraan sarjaan (M2-3 ja N2).

Siirry täyttämään sarjapaikkahakemus >>>

Sarjapaikasta luopuminen

Joukkueen katsotaan luopuvan sarjasta mikäli se jättää yhdenkin pelin pelaamatta (lukuunottamatta sarjamääräykset 5.1.)  Luopumisesta on aina ilmoitettava kirjallisesti.

Siirry täyttämään luopumisilmoitus >>>