Seurojen harrastevastaavat

Lentopallon harraste- ja terveysliikuntakäsityksen tavoitteena on poistaa suomalaisten liikkujien ennakkoluuloja lentopalloa kohtaan kertomalla lentopallon monipuolisista soveltamismahdollisuuksista erilaisiin tilanteisiin, sekä kouluttaa ohjaajia, jotka voivat luottavaisin mielin toimia erilaisten ryhmien kanssa. Mukavan ja tehokkaan lentopallotuokion edellytyksenä kun ei ole suuri palloilusali, polvisuojat tai suuri määrä pelaajia, eikä edes se, että kaikki ovat aikaisemmin pelanneet!

Tavoittelemme lentopallolle paikkaa suomalaisten sydämissä mukavana ja sosiaalisena liikuntamuotona, joka toimii samalla terveyden ja toimintakyvyn edistäjänä. Varmaa on, että lajissa on siihen edellytyksiä.

Ilmoita seurasi harrastevastaavan tiedot Sporttirekisteriin

Seuroissamme on jo vuosikausia tehty paljon työtä harrastelentopallon parissa. Seuroissa toimii aktiivisia harrastepäälliköitä, jotka vastaavat seuroissa kuntolentopalloryhmistä, puulaakitoiminnasta tai alasarjajoukkueista. Harrastevastaavien tietoja on vuosien varrella kerätty Lentopalloliiton rekisteriin, mutta henkilöiden vaihtuessa on päivitykset usein jääneet tekemättä. Metsästämme nyt näitä arvokkaita harrastevastaavia rekisteriimme! Alla olevalla lomakkeella voit ilmoittaa oman seurasi vastuuhenkilön tiedot meille.

Myös uudet harrastevastaavat mukaan tiimiin

Mikäli seurallanne ei ole aikaisemmin ollut nimettyä aikuisten harrastevastaavaa niin nyt on aika löytää asiasta kiinnostuneet! Harraste-ja terveysliikunnan monipuolinen kenttä tarjoaa monimuotoista lentopallon tai beach volleyn harrastetuotetta. Myös seurojen harrastetoiminta voi olla hyvin monipuolista tai keskittyä ainostaan vaikkapa puulaakitoimintaan. Olipa toimintanne aikuisten harrastepuolella sitten miten pienimuotoista tai laaja-alaista tahansa - olemme kiinnostuneita teistä! Mikäli seurallenne ei ole vielä nimettyä henkilöä tähän tehtävään, voitte kuitenkin ilmoittaa henkilön joka voi toimia siihen saakka viestinvälittäjänä vuoden 2008 tiedotusten osalta. Voitte vaihtaa tai päivittää harrastevastaavan tietoja millon tahansa.

Miksi? Mitä hyötyä tästä on?

Pysytte mukana harraste-ja terveysliikunnan ajankohtaisissa asioissa. Seuranne saa tiedot harrasteturnauksista ja tapahtumista. Olette mukana kehittämässä ja ideoimassa aikuisten harrastetuotteita ja turnauksia. Ensi vuoden tuulahduksina on mm. uusi harrasteklubi ja harrastepassi, Pehmis-Lentiksen uudet sovellettavuusmallit kohderyhmittäin: Terveysliikuntaryhmät, työpaikkaryhmät, ikäihmiset, erityisryhmät, perheet, koululaiset ja päiväkoti-ikäiset. KuntoFestivaalit 2008 (työpaikkaliikunnan festivaalit), uudet harrastelentopallon ohjaajakoulutukset.

Säännölliset harrastevastaavien infot käsittelevät edellä mainittuja harrastetuotteita ja tapahtumia. Lisäksi kerromme paljon asiantuntijoiden välityksellä faktatietoa terveysliikunnasta, lajin fyysisestä monipuolisuudesta, sosiaalisista ja psyykkisistä vaikutuksista sekä ravintoasioista.

Tule mukaan!

Syötä seurasi harrastevastaavan tiedot lomakkeen kautta

Annamme mielellämme lisätietoa!