EtusivuTapahtumatSuomen Cup Finaalit 2017Yleisöpalaute

Yleisöpalaute Suomen Cup 2017 finaaliviikonlopusta

Lämmin kiitos kaikille palautetta antaneille!

Palautekysely lähetettiin sähköpostilla ennakkoon lipun ostaneille, sekä jaettiin Facebook-sivun kautta.

Kyselyyn saimme kaikkiaan 234 palautetta. Yli puolet vastanneista näki suuren vaivan antaessaan tapahtumasta myös vapaata palautetta. Iso kiitos siitä!

Suuri osa palautteesta koski itse hallia. Se sai sekä kehuja että parannusehdotuksia. Nämä kommentit tulemme välittämään halliyhtiölle.

Itse ottelutapahtuma sai myös paljon palautetta sekä pelillisestä tasosta että oheispalvelusta. Se mitä toinen moittii, toinen kehuu! Ottelutapahtuma on kokonaisvaltainen kokemus. Tapahtumajärjestäjän tulee huomioida sekä pitkään lentopalloa seuranneet että uudet tulokkaat. Ja kuten aina - yleisö tekee juhlan! Kiitos kaikille ottelutapahtumaan osallistuneille. Lentiksellä on uskollinen ja mahtava yleisö.

Seuraa kanaviamme vuoden 2018 tiiviistä otteluohjelmista. Paljon tapahtuu kaikilla rintamilla sekä lentiksessä, biitsissä että istiksessä!

Lue ottelutapahtuman saama palaute tästä.

Parasta paikan päällä!