EtusivuTapahtumatPower Cup 2016

Elämyksiä junnuille jo yli 30 vuotta

Jaffa Discossa tunteet ja tanssitaito pääsevat valloilleen.Maailman suurin juniorilentisturnaus elää vahvempana kuin koskaan. Osallistujamäärä on aina ollut suuri, mutta viime vuosien kansainvälinen menestyksemme on tuonut lisää junioreita Power Cupiin ja sitä kautta lajin pariin.

Kesäloma alkaa powerista – sen tietävät kaikki ne tuhannet ja taas tuhannet juniorit, jotka vuosi toisensa jälkeen osallistuvat Power Cupiin. Pelaaminen ja ystävät ovat se kaikkein tärkein juttu powerissa. Nelipäiväinen tapahtuma hitsaa nuoret yhteen, kasvattaa joukkuehenkeä, ja opettaa lapset ottamaan vastuuta suuressa joukossa kaukana kotoa.

Pallosadetta luvassa 4 500 ottelun verran Hämeenlinnassa.Kaiken lentiselämyksellisyyden lisäksi Power Cup on myös mahtavaa musiikkia, discoa ja kokonaisvaltaista fiilistelyä! Tätä ei usko, ennen kuin sen näkee. Tervetuloa siis Hämeenlinnaan 9.-12.6., jossa pelataan järjestyksessään 32. Power Cup. Tapahtuma on suurelle yleisölle avoin.

Power Cup 2017 pelataan Vantaalla ja 2018 Kuopiossa.