EtusivuTapahtumatMM-kisat 2018MM-kisojen 2018 viralliset jatkobileet

#VOLLEYBILEET TULEE TAAS!

Perjantaina 14.9. Varnan suurin ravintolakomplesi Black Sheep Brewhouse (ul. Tsar Simeon I 27) on varattu kaikille Suomi-faneille, ja tupa tulee olemaan täysi! Tule juhlimaan Suomen pelin jälkeen muiden lentopallofanien kanssa. Illan aikana Joku Paikallinen Bändi pitää tunnelman katossa ja tanssittaa juhlijoita livemusiikin tahtiin. Myös muuta ohjelmaa on luvassa. Ja jos nälkä yllättää, ravintolan keittiö palvelee keskiyöhön asti.

Liput ennakkoon 20 eur, ovelta 25 eur.
Aikamatkojen paketin ostaneet ja/tai FinFan Teamin jäsenet saavat ostaa lippuja ennakkoon 15 eur, ovelta 20 eur.

Ovella lipunmyynti auki klo 00:00 asti. Huom! Ovella käy vain käteismaksu euroilla.

Liput sisältää sisäänpääsyn ja ohjelman.

Liput myynnissä NYT!

Ovet auki klo 20.00-04.00 (Mobiililipulla pääset sisään klo 00:00 asti, jonka jälkeen käy ainoastaan paperille tulostettu lippu).

Bileet ovat ikärajattomat, mutta alle 18-vuotiaat sisään vain huoltajan kanssa. Varauduthan todistamaan ikäsi.

Pelihallilta jatkopaikalle on noin 2,5km ja parhaimmat reitit löydät paikallisesta reittioppaasta! Tällä hetkellä paras yhteys on noin 4 kertaa tunnissa liikennöivä bussi numero 7, joka lähtee hallin takaa noin 500 metrin päästä (pysäkki: CHATALDZHA-2) ja saapuu päätepysäkillään rautatieasemalle ("ZHP.GARA-2).