EtusivuTapahtumatMaailmanliiga 2017

Maailmanliiga 2017 Helsingissä Hartwall Arenalla

Lentopallon Maailmanliigan kotiottelut pelataan ensimmäistä kertaa Hartwall Arenalla kesäkuun toisella viikolla, 8.-10.6. Jokaisena päivänä on kaksi huikeaa ottelua, joista iltapeleissä Suomi kohtaa torstaina Slovakian, perjantaina Kiinan ja lauantaina Australian.

Suomen miesten maajoukkue on pelannut jo yhdentoista vuoden ajan kovatasoisessa Maailmanliigassa. Suomalaisia urheilufaneja on hemmoteltu toinen toistaan jännittävämmillä peleillä ja mahtavilla tapahtumilla. Nyt asetelmat ovat kaikin puolin uudet ja mielenkiintoiset sekä joukkueen että yleisön kannalta, kun ensimmäistä kertaa lentopallon historiassa pelipaikka on Hartwall Arena – urheilun ja kulttuurin suurtapahtumien mekka.

Suomen lentopallomaajoukkueen päävalmentaja Tuomas Sammelvuo odottaa innoissaan sekä uutta pelipaikkaa että mielenkiintoisia vastustajia, Australiaa, Kiinaa ja Slovakiaa.

- Mahtava halli ja huikeat puitteet. Joukkue on erittäin innoissaan, että pääsemme pelaamaan siellä. Tavoitteena on luoda kaikille innostava ja tunteellinen viikonvaihde, Sammelvuo sanoo.

- Unelmoin täydestä Hartwall Arenasta ja huikeasta tapahtumasta!

- Vastustajat ovat yleisölle erittäin mielenkiintoisia ja on mahtavaa, että Kiina ja Australia tulevat Suomeen. Nyt on loistava mahdollisuus nähdä kaukaisia maita Helsingissä.

- Maailmanliiga on ollut yli kymmenen vuoden ajan meidän toimintamme kulmakivi, jonka ympärille maajoukkueen ohjelma rakentuu. Sen merkitystä ei voi koskaan liikaa korostaa ja on aivan mahtavaa, että Suomi on siinä mukana.

Otteluohjelma

Torstai 8.6.
Klo 16.00 Australia - Kiina
Klo 19.00 Suomi - Slovakia

Perjantai 9.6.
Klo 15.00 Slovakia - Australia
Klo 18.00 Suomi - Kiina

Lauantai 10.6.
Klo 15.00 Kiina - Slovakia
Klo 18.00 Suomi - Australia

Lipunmyynti

Lipunmyynti käynnistyy keskiviikkona 1.2.2017 Ticketmasterin kautta.