EtusivuPelaamaanLentis TaituriMateriaali
Ohjeet

Lentis Taituri - Club for 100 tempuissa on kuusi tasoa.Tasot tulee suorittaa järjestyksessä, aloittaen helpoimmasta, eli Tasosta 1. Seuraavalle tasolle saa siirtyä vasta, kun edellisen tason kaikki temput on suoritettu hyväksytysti.

Lue ohjeet temppujen tekemiseen: Lentis Taituri - Club for 100 - Ohjeet -tiedostossa. Voit näppärästi tulostaa ne mukaan treeneihin tai tarkastaa koneelta.

Seuranta

Temppujen seurantaa varten on tehty omat taulukot. PDF-muodossa olevat taulukot on mahdollista tulostaa esim. hallin seinälle (suosituskoko A3), jolloin suoritusten seuranta ja merkkaaminen käyvät helposti.

Valmentaja voi tallentaa koneelleen myös Excel-taulukon, jossa jokaiselle tasolle on oma välilehti. Tuolloin tulokset voi tallentaa myös sähköiseen muotoon. Taulukon pvm-ruutuun kirjataan päivämäärä, kun kyseisen tason kaikki temput on suoritettu. Sama päivämäärä kirjoitetaan diplomiin.

Temppujen seurantataulukot
Club for 100 Taso 1 taulukko   Club for 100 Taso 2 taulukko   Club for 100 Taso 3 taulukko
Club for 100 Taso 4 taulukko   Club for 100 Taso 5 taulukko   Club for 100 Taso 6 taulukko
Kaikki taulukot omilla välilehdillään
Palkitseminen

Jokaisen tason suoritettuaan lapsi on oikeutettu saamaan diplomin ja mitalin. Diplomiin kirjoitetaan lapsen nimi, sekä päivämäärä ja paikkakunta, missä ja milloin lapsi suoritti kyseisen tason.

Mitalit maksavat 3,90 euroa/kpl. Seurat voivat tilata mitaleita valmiiksi koko ryhmälle, jolloin toimituskulut ovat halvemmat. Mitalin voi antaa lapselle palkinnoksi joko heti tason saa suoritettua, tai juhlallisesti esim. seuraavan turnauksen yhteydessä tai jossain muussa seuran tapahtumassa, kuten kauden päätöstilaisuudessa.

Tilaa mitalit

Diplomit