EtusivuPelaamaanLentis-Liikkari

Lentis-Liikkari

Lentis-Liikkarissa alle kouluikäiset lapset liikkuvat monipuolisesti opetellen liikunnan perustaitoja pallon kanssa. Emme kuitenkaan vielä keskity sormilyönnin opettelemiseen, vaikka jokaisessa tuokiossa onkin läsnä pehmeät pallot. Pallon kanssa leikkimisen myötä toivomme, että lapset tottuvat käsittelemään palloa ja oppivat lentopallon kannalta tärkeitä liikkumistaitoja. Lisäksi Lentis-Liikkarin avulla lentopalloseuroilla on paremmat mahdollisuudet ohjata lapset ja heidän perheensä lajimme pariin.

Tärkeää tietää!

Jokaisen Lentis-Liikkariohjaajan on käytävä Liikuntaleikkikoulun ohjaajakoulutus. Koulutuksia järjestävät liikunnan ja urheilun aluejärjestöt. Kysy koulutuksia omalta aluejärjestöltäsi!

Kaikilla lentopalloseuroilla on mahdollisuus aloittaa laadukas 5-6 -vuotiaiden Lentis-Liikkari. Lentis-Liikkarin startti-paketin hinta on 80 euroa + toimituskulut. Tilauslomake

Tilaamalla materiaalin, seura sitoutuu seuraaviin ehtoihin:
  • Päävastuullisen ohjaajan on suoritettava Liikuntaleikkikoulun ohjaajakoulutus
  • Lentis-Liikkarin toiminta rahoitetaan pääasiassa kausimaksulla
  • Yhteen ryhmään otetaan max. 12 lasta / koulutettu ohjaaja
  • Ohjaajan tulee saada työstään korvaus
  • Käyttäessään Lentis-Liikkari nimeä, logoa ja ilmettä, tulee ryhmän seurata valmiita tuokiosuunnitelmia

Lentis-Liikkarin Startti-paketti pitää sisällään:

Valmiit tuokiosuunnitelmat 30 kpl
Pallo-kehokortit 25 kpl
Asentokortit 16 kpl
Palautekortit 3 kpl
Tytti - Puhti -ryhmiinjakokortit 12 kpl
Kotitehtävävihkot lapsille 12 kpl
Julistepohjan
Logojen käyttöoikeuden

Lentis-Liikkarissa suositellaan käytettävän pehmeitä Soft-palloja. Varaudu siihen, että jokaiselle lapselle on oma pehmopallo. Pallo on hyvä antaa lapselle vaikka kotitehtävävihkon kanssa, jotta kotitehtävien tekeminen onnistuu. Tilauslomakkeella pääset tilaamaan myös pehmopalloja sekä yksittäisiä kotitehtävävihkoja.